środa, 22 lutego 2012

                                                                                    Szok !!!!

                  Właśnie się dowiedziałam,że dostałam wyróżnienie                                                                                                                                                                                                   od naszej cudownej Ani.
                                                     Jestem ogromnie zaszczycona i zaskoczona .
                             Poza moim skromnym DZIĘKUJĘ                                                                                              nie jestem w stanie z siebie wydusić nic więcej.
                             Muszę troszkę ochłonąć, dlatego dalszy ciąg tego posta                                               nastąpi zapewne jutro. 
                                                      Wybaczcie mi to - mowę mi odjęło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz