poniedziałek, 20 lutego 2012




                                                  Witajcie jestem Szymek.
        Jestem jednym z wielu, którzy nie mają lekko w życiu, cierpię na Zespół Downa.
Dzięki pomocy i zaangażowaniu wielu ludzi mogę się dziś do Was szeroko uśmiechnąć.
Jednak aby tak pozostało potrzebuję wielu godzin intensywnych ćwiczeń, rehabilitacji itd.
Niestety moja cudowna rodzina nie jest w stanie mi tego zapewnić,                                                               gdyż zwyczajnie jej na to nie stać.
Dlatego zwracam się z prośbą o pomoc do wszystkich ludzi dobrego serca                                                                       czyli do Was.
Nie chodzi tu o organizowanie różnych akcji charytatywnych.                                                                    Proszę jedynie o wykazanie odrobiny wysiłku przy wypełnianiu formularzy podatkowych.
Dla Was pewnie ten 1% podatku to niewiele, dla mnie to może być szansa na normalne życie.
Będę ogromnie wdzięczny za każdy grosz.
Wierzę, że wykażecie odrobinę dobrej woli i że za rok znów się zobaczymy.
W podziękowaniu przesyłam mnóstwo gorących całusów.

                           Oto dane jakie należy wypełnić w formularzu :

                                              Fundacja Dzieciom
                                         " ZDĄŻYĆ Z POMOCĄ"
                                       01-685 Warszawa, ul. Łomiańska 5
                                          KRS 0000037904


                                      W rubryce cel szczegółowy 1%
                                                proszę o dopisek:
                               na leczenie i rehabilitację Szymona Krzempek
                                                         ( 6680)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz