niedziela, 15 kwietnia 2012

zaległości...

                                          Tak Kochani nie było mnie kilka dni i co widzę?
                                Wszyscy zapracowani, mnóstwo nowych,fantastycznych prac
                                                               na Waszych blogach ;
                                           Tak wielu odwiedzających a u mnie co?- cisza
                                              Tak mi się zrobiło wstyd, że postanowiłam
                                                                w biegu coś stworzyć.
                                           Mam nadzieję, że efekt będzie zadowalający.


                                                     
                              W tym temacie to debiut- jeszcze nie robiłam smoczków.
                                                                Dlaczego smoczek?
                                         Po pierwsze dlatego , że jeszcze nigdzie nie widziałam
                                                              smoczka z origami .
                                           Po drugie dlatego, że przypomniała mi się 18-ka
                                       na której kolega dostał smoczka olbrzymich rozmiarów
                                                    - postanowiłam go odtworzyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz