wtorek, 18 grudnia 2012

świąteczna lampka

                                                              Kochani!
                         Udało się!Po całym dniu gonitwy, załatwiania różnych spraw,
                                     świątecznych porządkach i ustrajaniu domu
                          zdążyłam jeszcze dziś skończyć moją świąteczną lampkę.
                Pomysł jak zwykle wyszedł od naszej niezastąpionej Ani Krućko,
                                  ale wystrój lampki jest już mojego autorstwa.
                                   Przyznam się, że jestem z tej pracy ogromnie dumna :)
                                    Nie sądziłam, że wyjdzie mi takie cacko.
                          Wiem, że skromnością w tej chwili nie grzeszę ale cóż
                                               (chyba mi to wybaczycie? )
                                   Pora pokazać co mi się udało stworzyć




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz