poniedziałek, 14 stycznia 2013

I co my tu mamy? ;)

                                       Kochane dziś miałam pracowity dzionek :)
                            Zaczęło się od wysłania paczek z zamówionymi ptaszynami.
                      Potem zabrałam się ostro do pracy nad kolejnymi sercami,
                           niestety musiałam to przerwać bo było powitanie gości.
                               Ale spokojnie :) serduszka na kolejną akcję już się suszą.
                                      Następne zadanie jakie było do wykonania
                                                     to kolejna księga na zamówienie :)
                                     Jutro będzie ciąg dalszy bo w sumie muszę zrobić 2
                                         a potem jeszcze kolejne 2 niespodzianki urodzinowe
                                              więc będzie się trochę u mnie działo :)))))
                              Teraz po ciężkim dzionku wreszcie zasiadam by pochwalić się tym ,
                                                       co udało mi się dziś wykonać.


                                Nie jest to może mistrzostwo świata ale chyba nie jest źle?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz