czwartek, 10 stycznia 2013

słodkości ...

                                                            Dziewczyny moje kochane!
                                   Pamiętacie dziurkacze które były z promocji w Lidlu?


                                                 Kupiłam je pod wpływem impulsu.
                                       Tak do końca nie byłam przekonana czy ich kiedyś użyję.
                                               Przyszła jednak pora, na ten największy :)
                             Dostałam zamówienie na torta w trybie "na wczoraj". Pech ciał,
                                          że zabrakło mi małych różyczek do dekoracji.
                                         Wpadłam na pomysł, że je sama wykonam.
                                                                          Oto efekt :


A tak się prezentuje cały torcik 


Serduszka zrobiłam wg przepisu 
 http://manualni.pl/zimna-porcelana-bez-gotowania/#more-7383
Teraz tylko dodałam napis. 

Mam nadzieję, że się babunia ucieszy
z niskokalorycznego tortu. ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz