środa, 13 lutego 2013

Wielkie szczęście :))))

                            Ależ mnie dziś spotkała cudowna niespodzianka. :)
                        Pamiętacie jak nasza Ania ogłosiła hmmm "wystawę " bombki wspomnień ?
                                             Dla tych co jeszcze nie znają jej adresik
                                               http://annakrucko.blogspot.com/
                               Otóż jakiś czas temu wysłałam do Niej swoją bombeczkę
                                 jak się później okazało jako jedyna i w związku z tym
                                    kochana Anusia ufundowała dla mnie "paczkę przydasiów"
                                        Po ogłoszeniu wyniku jednak wznowiła "wystawę" aby inni
                                              mieli okazję się pochwalić swoimi cudami.
                              Dziś ta paczuszka do mnie dotarła :))))))))))))))))))))))))))))))))))))
                                Nawet nie wiem Aniu jak Ci dziękować !!!!!!!!!!! Brak mi słów.
                                    Tyle cudowności , że żal mi będzie z nich korzystać.
                              Heh przychodzi mi myśl by je wszystkie wystawić na jednej półeczce
                                                                  jako trofeum ;)
                                                    Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI  !!!!
                             Zresztą co ja będę gadać , sami zobaczcie jak Ania zaszalała :)))


                                                           Tego się w życiu nie pozbędę,
                                                             będą mi zawsze przypominać
                                                                      o naszym "Aniele"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz