piątek, 8 lutego 2013

Witajcie "pączusie" :)

                                                         
                               Dziś podejmuję kolejną próbę wrzucenia posta z fotkami.
                                 Mam nadzieję, że wszystko będzie tym razem jak trzeba.
                          Nie będę zmieniała treści, wrzucę to tak jak pisałam wczoraj.

                           Witam w ten cudowny dzień jakim jest "tłusty czwartek"
                                             Dlaczego cudowny ? A z dwóch powodów.
                            Po pierwsze można się objadać pączkami do woli
                                            i nikt nam nie wypomni kalorii hihi
                                       a po drugie cudowny , bo skończyłam wreszcie
                                     moją kolejną pracę, która mi zajęła kilka dni.
                  Szkoda , że doba trwa tylko 24 godz , bo ciężko się ze wszystkim wyrobić ;)

                                         Tak na pierwszy rzut kolejne jajeczko ,
                                       które również czekało by je dokończyć




                                                         A teraz mój koszyczek - kura.
                                           Już czeka na jajeczka i inne święcone pyszności.
                                  Może teraz wygląda trochę ponuro bo jest w ciemnym kolorze,
                                     ale jak dodam kolorowe pisanki i trochę zielonych  ozdób
                                                                    będzie w sam raz :)



           












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz