poniedziałek, 4 marca 2013

Kosz

                                                      :)
                                               Gdzieś wyczytałam, że
                        "najbardziej egzotyczną dżunglą na świecie jest psychika ludzka".
                                        W mojej "dżungli" narodził się pomysł,
                                      aby stworzyć nowe kwiatuszki do koszyka.
                                       Sztuczne, może są piękne ale nie ma w nich
                                                        włożonego kawałka serca.
                                      Z krepy już jest ich cała masa, niemalże na każdym blogu.
                                             A mnie się zachciało kwiatów zrobionych z :


Pewnie myślicie , że oszalałam :)
Już pokazuję co z tego wyszło :) 
Mnie osobiście efekt bardzo zadowolił


                                   A tak prezentuje się koszyk z kwiatami


Jest małe niedociągnięcie ale to na dniach uzupełnię. 
Chodzi o koszyk. Niestety nie jest jeszcze polakierowany
gdyż  w sklepach jak za komuny 
pustki na półkach.
Jak tylko dopadnę lakier to nadam koszykowi tą 
"kropkę nad i " 

                                    Ps. muszę Wam powiedzieć że Wzgórze Twórczych Serc
                                       otrzymało nagrodę za pomoc w postaci certyfikatu.
                                           Mam nadzieję, że dziewczyny się nie obrażą
                                                             jak wstawię to cudo na blogu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz