piątek, 22 marca 2013

koszyczkowo :)

                                                     Witam

                                       Zaglądam wieczorkiem na bloga i co widzę?
                                   Że liczba obserwujących osób rośnie ku mojej uciesze :)
                                                   Serdecznie witam nowych "gości".
                               Miło mi , że z takim zainteresowaniem śledzicie moje poczynania.
                                     Dziś chcę Wam pokazać czym się ostatnio zajmowałam.
                                    To jest tylko część tego co w ostatnich dniach wykonałam.
                                             Jest jeszcze kilka prac w tzw. poczekalni ;)
                                               Żeby się zbytnio nie rozpisywać czas na fotkę.


                                                Wiem, że zdjęcie trochę niezbyt urodziwe
                                           ale niestety wieczorne oświetlenie nie pozostawia
                                                           zbyt dużego pola manewru.

                           Dodam tylko , że jak się uda to jeszcze dziś zamieszczę zdjęcia
                                                      następnych ozdób świątecznych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz