piątek, 5 kwietnia 2013

                                                              Kochani
                                                             Dziś tak ekspresem
                                   Wiem, że dziennie zaglądacie czy jest coś nowego na moim blogu.
                                              Cieszy mnie to niezmiernie :) Buźki dla Was
                                    Pokażę Wam powód mojej dłuższej nieobecności.
                        Pominę fakt, że oprócz tego mam masę prac które czekają na dokończenie.
                                               Dostałam zamówienie na taki oto kosz

                 
                          Wszystkie łyżeczki jakie miałam w posiadaniu wykorzystane !
                                                         Bałam się czy mi ich wystarczy .
                                                                      Jak widać udało się
                                                                                      Uffffff


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz