poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Nalot ;)

                                                       Witajcie po dłuższej przerwie.
                                                Dziś będzie trochę nietypowo, bo post
                                                  będzie o fantastycznych osobach ,
                                                                 które nas odwiedziły.


                                    Jestem tą szczęściarą która miała ogromną przyjemność
                                                 gościć u siebie Wujka Przyrodę i Jego żonkę.
                                               Jak to bywa w świecie rękodzielników ,
                                                       długo nie usiedzieliśmy spokojnie.
                                   Na początek zaczęliśmy szkolenie z dziedziny origami.


Później był skok na kolejną technikę 
Róże z krepy. 
Ciocia jesteś boska!!!!! 
Wreszcie będę miała normalne róże ! 


He he  nie myślcie sobie ,że na tym koniec.
Około pierwszej w nocy naszło nas na zwijanie rurek :)


Biedny Wujcio - wykorzystałam Go na maksa ;) 




                                                 Moja radocha nie trwała długo bo Wujo wziął odwet
                                                 i na następny dzień zagonił mnie do koszyka.

Ale jestem mu szalenie wdzięczna bo w efekcie wyszło to

hehehehe jak stwierdził " mam potencjał " 

Kolejnym etapem spotkania było powitanie cioci Basi



He hehe jak widać Wujcio już się poczuł jak ryba w wodzie 
Pełny relaks ;) 
A gdy dołączyła do nas jeszcze jedna ciocia 
to już było istne szaleństwo 


Nie obyło się bez bitwy na 
aparaty hihihih 


Jednak wszystko co dobre szybko się kończy 
Trzeba się było trochę z Wujaszkiem obfocić na pamiątkę 



A tu Was zaskoczę heheheheh
Ciocia nie została mu dłużna 


Kobitki kochane Polecam takie naloty 
zwłaszcza że można się wtedy dowiedzieć 
ciekawych rzeczy o sobie samym. 
Przykład? 
Wujek stwierdził 
" Wiedziałem, że jestem genialny,
ale nie wiedziałem, że aż tak " 

Tak więc genialny nasz Wujaszku 
kolejny nalot obowiązkowy !!! 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz