poniedziałek, 27 maja 2013

:D

                                                                       Witajcie 
                                                   Dziś tak szybciutko chcę Wam pokazać kwiaty
                                                            jakie wykonałam dla mam.
                                                       To moja pierwsza praca z rajstop
                                                    więc pewnie jakieś błędy znajdziecie :)
                               Może następne wyjdą lepsze , jeśli się za kolejne wezmę ;) 
                                  Najważniejsze jednak, że kobitki były zadowolone :D 




Ps. Serdecznie witam nowych obserwatorów. 
Bardzo mi miło, że zechcieliście śledzić moje poczynania :D 
Pozdrawiam . 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz