czwartek, 4 lipca 2013

prezencik

                                                                       Witajcie
                                                       Ostatnio zapowiadałam nowość
                                                  i uchyliłam rąbka tajemnicy w postaci zdjęcia
                                                     a dokładnie fragmentu mojej pracy.
                                                           Dziś się zagadka wyjaśnia :)
                                         Przez ostatnie dni pracowałam nad kucharzem
                                            który powędruje do pewnego Pana w ramach
                                                         podziękowania za przysługę.
                                                         Nie mogę ujawnić napisu,
                                           co niektórzy mogli by to odebrać za reklamę.
                                                                          Oto i on :





hehehe dał mi wycisk ten tyłeczek 
ale nie ma rzeczy niemożliwych.

Życzę Wszystkim twórczych chwil i zmykam do kolejnej pracy. 
Pozdrawiam 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz