czwartek, 18 lipca 2013

                                                            Witam.
                            Zapraszam Was do udziału w konkursie.
                          Szczegóły znajdziecie w poprzednim poście.
                                      Cel jest naprawdę szczytny.

                    Ostatnio usłyszałam że moje ręce mają chyba ADHD
                                                         A dlaczego?
                              Bo nie usiedzę ani chwili spokojnie, żeby czegoś nie zrobić.
                                           I tak też się stało i tym razem.
                              Zapowiadałam, że jakiś czas nie będzie nowych prac
                                 ale hehehe rączki same się rwały do działania.
                                      Mimo wysiłku jaki włożyły w remoncik.
                         Tym razem wykombinowałam wózek z papierowej wikliny,
                                 jednak nie będzie taki jak te wszystkie piękności
                                    jakie można znaleźć w necie ( u Was również :) )
                                           Postanowiłam coś w nim zmienić.
                                      Może wykon nie jest tym razem idealny
                                    ale zależało mi tym razem żeby Wam pokazać pomysł.
                              Może kogoś zainspiruję do stworzenia podobnego wózeczka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz