piątek, 28 lutego 2014

Jajecznie mi :)

                                                                      Witajcie.
                                       Nie było mnie jakiś czas. Pora nadrobić zaległości.
                                Dziś seria jajek - jako, że święta zbliżają się wielkimi krokami.
                                  Na początek jajunia  w nietypowych koszulkach.






I na koniec największe połączone 
z haftem wstążeczkowym.
To jest moje pierwsze podejście do tej techniki 
więc proszę wybaczcie  te " niezgrabności" 



Kochani 
jeśli jesteście ciekawi cóż to za masa na jajach 
zapraszam do naszej blogowej koleżanki.
Znajdziecie tam przepis na takową masę.

http://iwona-reczniemalowane.blogspot.com/
Szukajcie etykietę " bombka śniegowa " 


Ja pokombinowałam tylko z kolorkiem.

Iwonko wielkie dzięki za przepis :) 

Na dniach ukaże się kolejna moja praca więc 
zapraszam do odwiedzin 
Ps. Komentarze też mile widziane ;) 



Ach zapomniałabym 
na koniec jeszcze jajeczka wykonane na warsztatach 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz