wtorek, 6 maja 2014

Zaległości

                                                  Witam Wszystkich serdecznie.
                                       Dziś będzie o rękodziele,ale troszkę w innym wydaniu.
                         Po papierkach, rurkach itp. przyszła pora , aby pobawić się kamieniami :)
                      Przede mną było mega wyzwanie.Musiałam sobie zaprojektować kominek.
                                                      Zaczęło się od tego hihi


Postawili mi wkład i zadowoleni. 
Nie chciałam iśc na łatwiznę i zgapiać z katalogów,
więc zrobiłam sobie szkic. Miałam w głowie swoją wizję. 


No i się zaczęło hihi 
Z takiego oto projektu zaczęliśmy tworzyć moje cudo. 
Myślę, że całość nie odbiegła zbytnio od mojej wizji.
Niestety kamień nie jest zbyt wdzięcznym materiałem do pracy -
nie zawsze chce się ułożyć tak jak sobie tego życzymy, 
dlatego musiałam iść na pewne ustępstwa. 
Jednak efekt końcowy mnie bardzo zadowolił. 
Jestem mega szczęśliwa. 
Mój wymarzony kominek prezentuje się tak :D 



Hihihi nowością na rynku raczej nie będzie, 
ale będzie cieszył oko i 
wieczory przy nim spędzone z pewnością 
będą niezapomniane ;) 

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego wtorku 
Zmykam na warsztaty :) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz