piątek, 20 czerwca 2014

Czas relaksu

                                                           Witam
                          Po kilkudniowej , intensywnej walce z chwastami na podwórku
                                          przyszła upragniona chwila relaksu.
                                       Jak już wiecie moje ręce mają ADHD ,
                               a jak to mówi Basia B. ponoć jestem nie do zdarcia
                                       więc nie mogłam usiedzieć spokojnie
                                       i wytaszczyłam katronik z karteczkami.
                                            Oto efekty mojego odpoczynku :)






Ptaszki już znacie , teraz coś czego jeszcze nie robiłam. 
Kombinowałam , cudowałam , 
aż taki oto koszyczek naskładałam 


To by było na tyle , czas "poodpoczywać " jeszcze troszkę ;) 
Pa paaaa 
Aaaaa i dzięki za odwiedzinki :) 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz