wtorek, 12 sierpnia 2014

Kawowo - odwiedzinowo

                                                           Dzień dobry
                                        Po miło spędzonym dniu u cioteczki Asi
                                      Przyszła pora aby pokazać moją kolejną pracę.
                        Będzie to filiżanka z papierowej wikliny jakich wiele w neciku
                                         jednak troszkę inaczej zdobiona.
                             Tym razem do wystroju wykorzystałam kawę i
                                               papierowe kwiatuszki zrobione
                                                        przy użyciu dziurkacza.
                              Mam cichą nadzieję, że efekt Was zadowoli ;)


A tak nawiasem mówiąc to wpadłam na bloga
aby się Wam pochwalić jakie cudo 
dostałam od Asiulki 
:) 


3 komentarze:

  1. Piekna filizanka!!!.Od jakiegos czasu, mysle o jakies dekoracji do kuchni zwiazanej z kawa i chyba sobie taka zrobie :)
    Poza tym piekne cudenko dostalas :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybka jesteś :)
    Zdjęcie chcę z modelem

    OdpowiedzUsuń