piątek, 12 września 2014

***

                                                              Witajcie
                            Coś czuję, że dopada mnie jesienne lenistwo
                             obym tylko nie zapadła za szybko w zimowy sen ;)
                                             Cały czas coś tam działam.
                                     Mam troszkę luzu od zamówień więc tym razem
                                    zrobiłam sobie coś dla własnych potrzeb.
                                              Ja jak ten szewc bez butów ....
                                                      Pora uzupełnić braki ;)
                          Tym razem chcę Wam pokazać mój nowy chlebak.
                                 Jest dość spory więc pomieści sporo pieczywa :)





                                        Przy okazji szepnę Wam słówko, że postanowiłam
                                                  troszeczkę poobcować z szydełkiem
                                                       a co z tego wyjdzie zobaczymy
                                                     pierwsze próby skończyły się tak


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz