niedziela, 28 września 2014

zaległości

                                               Witam Wszystkich serdecznie.
                                       Długo mnie tu nie było, ale to za sprawą wystawy
                                                             do której się szykuję.
                                   Przyznam , że mam pracowity sezon i malutko czasu
                                                  na uzupełnienie zaległości  na blogu.
                                              Dziś jednak będzie o czym innym.
                                 Pokażę Wam rożek wykonany na zamówienie.
                                            Przyznam, że był dla mnie wyzwaniem.
                                        Bukiet ten miał być wykonany na ślub
                                dla Pani bibliotekarki. W związku z tym musiały się na nim
                                znaleźć odpowiednie dodatki które się kojarzą z biblioteką.
                                                       Oto co wykombinowałam :)





Wkomponowałam w bukiet 
malutką sowę która trzyma książkę 
myślę, że całość się zgrała  
i komponuje się dość ładnie. 
Ja jestem zadowolona z efektu 
i mam cichą nadzieję że 
Pani Młoda również będzie, 
a tak nawiasem mówiąć tooooo
bukiet nie mógł być zbyt duży bo będzie go wręczać 
3 letnie maleństwo :) 

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i wracam do pracy . 


5 komentarzy:

  1. BARDZO ŁADNY ROŻEK , A SÓWKA SŁODZIUTKA

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukiecik rewelka! Z początku nie zauważyłam tej sówki, ale jak się przyjrzałam, to wygląda ona w tym wszystkim super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny rożek a sówka znakomicie wkomponowana :)

    http://podrozprzezkrainepapieru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny i te kolorki....

    http://www.origami-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń