piątek, 24 października 2014

Zaległa relacja :)

                                                          Witajcie :)
                                   Dziś zaległa relacja z 2 wydarzeń:
                 Wystawa moich prac i Zlot Twórczo Zakręconych w Ustroniu.







Bez pomocy Tej przesympatycznej kobitki Ani (po prawej)  
nie byłoby wystawy. 
Aniu JESTEŚ WIELKA !!!! 



Było wesoło , chwilami zakakująco - moja mina mówi sama za siebie hihihihi 
Ale było też poważnie  



A po wywiadzie był czas na relaks i pyszności 
z Odlotowej Kuchni 



Dziękuję Wszystkim , którzy zechcieli przyjść i obejrzeć
moje prace. 

To tak w wielkim skrócie o wystawie ,
teraz pozostało czekać 
kiedy ukaże się wywiad. :) 

A tymczasem przyszła pora na relację z Ustronia 
Jak zawsze było super 
a to dzięki fantastycznej ekipie 
która zawsze się melduje na spotkanie :) 
I dzięki świetnym kobitkom 
które miałam szczęście poznać.






Ach cóż to było za spotkanie :))))))) 
Niestety pora wracać do spraw codziennych 
Życzę miłego weekendu pa pa 













2 komentarze:

  1. pięknie Gosiu, wystawa super chociaż nie miałam okazji zajzec i piękne te nasze zdjęcia :) pozdrawiam i mysle ze spotkamy się szybciej jak za rok w ustroniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o proszę i ja się załapałam na zdjęciu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń