piątek, 19 grudnia 2014

"gwiazda"

                                                                     Dobry wieczór
                                        Jak co roku o  tej porze czasu malutko na posty,
                                                a tym bardziej na tworzenie czegokolwiek.
                                     Jednak ja zamiast zalegiwać wieczorami przed tv
                                             i użalać się jak to nie jestem okropnie zmęczona
                                                   znalazłam sobie inną formę relaksu.
                 Nie ma nic bardziej odprężającego jak zasiąść do swoich ulubionych zajęć :)

                          Całkiem niedawno na blogu Ania inspiruje znalazł się kolejny
                                   fantastyczny kurs na świąteczną lalę.
                  Postanowiłam że tym razem wykonam taką lalę dla siebie.
                    Nie byłabym sobą gdybym nie zrobiła jej według swojej wizji.

         Zaświtała mi w głowie mała dziewczynka która ubrana w świąteczny stroj
                       wygląda przez okno w oczekiwaniu na pierwszą  gwiazdę

                                                   Oto i moja " gwiazda "













                         


3 komentarze:

  1. Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia pragnę przesłać najserdeczniejsze życzenia.
    Niech nadchodzące Święta będą dla Ciebie i Twojej rodziny niezapomnianym czasem spędzonym bez pośpiechu ,trosk i zmartwień.

    Życzę, aby odbyły się w spokoju, radości, wśród Rodziny, Przyjaciół oraz wszystkich Bliskich Ci osób.

    Wraz z nadchodzącym Nowym Rokiem życzę dużo zdrowia i szczęścia.
    Niech nie opuszcza Cię pomyślność i spełnią się te najskrytsze marzenia.

    Wszystkiego dobrego :) Justyna Kucharska "Jasminy rękodzieło"

    OdpowiedzUsuń