sobota, 18 kwietnia 2015

Komunijnie ...

                     Witam Wszystkich serdecznie w to piękne sobotnie popołudnie.
                                   Tak jak obiecałam prezentuję dziś moją nowość.
                                                 Pomysł jest mojego autorstwa :)
                       Przyznam się, że natchnęło mnie w dość nieoczekiwanym momencie,
                                       Siedząc na mszy św dostałam olśnienia. :)
                       Już od jakiegoś czasu myślałam o tym , aby wykonać coś na komunię św
                                                             czego jeszcze nie było.
                  Przyznam, że już mnie trochę nudzą kielichy, jest już  tego ogrom.
                             Nie bedę się dłuzej rozpisywać , przejdę do konkretów .
                                                     Oto moja ozdoba komunijna








Jako, że potrzeba matką wynalazku 
powstał również napis. 
Ozdoba ta powędruje do mojego 
przesympatycznego sąsiada :) 
Już niedługo będzie miał swoje święto. 









1 komentarz:

  1. Gosiu niezłych gabarytów ta pamiątka robi wrażenie nie tylko na mnie bo koleżankom też pokazałam Twoje dzieło

    OdpowiedzUsuń