poniedziałek, 11 kwietnia 2016

                                          Dziś mała odskocznia od orgiami.
                              Rękodzielnik tworzyć musi - inaczej się udusi.
                                           W związku z tym powstał nowy kosz.
                              Tym razem bardziej się skupiłam na koszu niż jego zawartości.
                                         Postanowiłam go obszyć materiałem,
                             a żeby nie było zbyt banalnie powstał wzór na materiale.
                                     Jak dla mnie efekt zadowalający , a co Wy na to ?


Do kompletu powstał jeszcze mały koszyczek


Oprócz tego tak z doskoku poczyniłam jeszcze 3 sztuki
koszyczków z wikliny


Jeśli myślicie, że na tym koniec to na dokładkę pokażę jeszcze
jedną focię
Dostałam ostatnio mały klosz do liftingu.
Niestety został stratowany i trzeba go było podreperować
Oto efekty zabiegu :)


Miłego dnia życzę i zmykam się "dotlenić" ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz