środa, 14 lutego 2018

Góry :)

                                                                  Witajcie kochani.
                                 W dniu Świętego Walentego życzę Wam ogromu miłości !!!!
                                 Niech nikt w tym dniu nie czuje się choć przez chwilę samotny.
                                Jeśli jest tu taka osoba , tooo ściskam przeogromnie !!!!
                                Dla Was kochani moc buziaków przesyłam

                               Dzisiejszy post nie będzie tematycznie związany z Walentynkami.
                              Pokażę Wam pracę, którą wykonałam jakiś czas temu na zamówienie.
                             Miałam nie lada wyzwanie - miało to być coś na 50 ur dla kobitki,
                                             która uwielbia chodzić po górach.
                              Dzięki pomocy moich wspaniałych koleżanek ze
                                 Wzgórza Twórczych Serc udało się to zrealizować.
                                Laseczki dla Was jeszcze raz buziaki i wielkie dzięki.

                                 A oto efekty mojej twórczości



W czasie gdy moje "dzieło" schło powstały jeszcze inne prace. 
Np. takie  :) 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz