czwartek, 23 lutego 2012

Wyróżnienie

                        Wczoraj otrzymałam wspaniałą wiadomość.
                  Mój blog został doceniony z czego jestem ogromnie szczęśliwa.
                W najśmielszych snach nie spodziewałabym się, że po dwóch tygodniach
                 blogowania (tak jestem żółtodziobem ;) ) spotka mnie taki zaszczyt.
                 Założyłam bloga z zamiarem pokazania światu co można stworzyć
                 z papieru techniką origami.
                 Długo byłam wierna swojej technice, aż do czasu gdy nie poznałam
                 tych wszystkich cudów jakie wykonujecie. Postanowiłam się sprawdzić
                 w innych dziedzinach, z jakim skutkiem ?- nie mnie oceniać.
                        Z każdym dniem moja radość z blogowania wzrasta,
                  a to dzięki Wam. Jestem za każdym razem bardzo miło zaskoczona
                 Waszymi cudownymi komentarzami i ciągle rosnącą liczbą odwiedzin
                  i obserwatorów. I tu chciałabym Wam serdecznie podziękować.
                  To dzięki Wam moja motywacja do działania jest każdego dnia większa.
                    Skupiając się jednak na temacie tego posta przejdę do rzeczy:
                     Celem wyróżnienia było pokazanie ciekawych blogów i ludzi z pasją.
                     Zadanie jakie muszę wykonać to :
                   
                     Umieścić na swoim blogu linka bloga osoby od której otrzymaliśmy
                        wyróżnienie
                     Wkleić logo wyróżnienia na swoim blogu
                      Napisać 7 cnót, grzechów lub faktów o sobie
                      Nominować 10 osób
                   

            Postaram się spełnić wszystkie zadania choć to nie będzie łatwe.
         
          No to lecimy :)

          Wyróżnienie otrzymałam od Ani Krućko http://annakrucko.blogspot.com/
           Czas na logo
                                      


           Zaczynają się schody ;)
           Jako zodiakalna małpka jestem pełna sprzeczności- nieśmiała, ale dążąca
           do celu.
           Lubię pobujać w obłokach, jednak mój świat jest poukładany i
           staram się twardo stąpać po ziemi.
           Liczę się z opinią innych jednak jako indywidualistka nie przejmuję się
           zbytnio cudzymi opiniami na swój temat.
           Lubię życie towarzyskie, choć z reguły jestem bardziej obserwatorem.
           Ponoć kucharka ze mnie ok ;) choć do kuchni i polityki staram się nie mieszać :)
           Jestem uparciuchem , który dwa razy do tej samej rzeki nie wchodzi,
           nawet za cenę cierpienia latami.
           Często "skaczę na głęboką wodę"  choć na co dzień
           cierpię na nadmiar rozsądku.

           No i jakoś poszło
           Teraz to co dla mnie najtrudniejsze. Wytypowanie kolejnych blogów.
            Tu od razu się sprytnie wymigam , nie wstawię aż 10  adresów.
            Dlaczego? Ponieważ biorąc pod uwagę mój krótki okres blogowania
            po prostu  nie znam jeszcze zbyt wielu blogów.
            Nie chciałabym się też powtarzać dlatego zaprezentuję kilka
            jeszcze mało znanych
            które według mnie zasługują na Wasze zainteresowanie.
         
                 http://klubszalonychrobotek.blogspot.com/
                 http://kuzniaupominkow.blogspot.com/
                 http://rekodzielo-aga.blogspot.com/
                 http://321maria.blogspot.com/
                 http://kasiulka73.blogspot.com/

         :))))
          Zadanie wykonane , nie było tak ciężko jak się spodziewałam.
          Uwinęłam się w 1,5 godz  teraz czas na Was
          Powodzenia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz