poniedziałek, 3 września 2012

Ach te wózki :)))

           
                       Zauważyłam, że ostatnio jest duuuuuuże zainteresowanie wózkami.
                                    Tym razem postanowiłam stworzyć coś innego.
                                 Przyznam się, że pomysł był podpatrzony z netu.
                        Nie widziałam jeszcze takiego w "naszym "blogowym gronie
                                            więc przesyłam ten pomysł dalej :)
                             Wózek jest wykonany przy użyciu wykałaczek i tasiemki :)
                                    i oczywiście jeszcze paru innych dodatków.
                                         Może któraś z Was zapragnie taki zrobić ?
                                  Sama jestem ciekawa jakie cuda by wyszły .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz