niedziela, 16 września 2012

"Mania zarażania :)"

                                Tak tak kochani zaraziłam się słonikami z kursu Ani Krućko .
                                     Z racji tego, że nie miałam dostępu do przepisu na słonika
                                          postanowiłam zrobić swojego z pamięci :) 
                                                       Troszeczkę go przerobiłam, 
                                       a jakie są różnice sami macie okazję porównać. 
                                                         Oto efekty mojej pracy.




  
                                                Muszę przyznać,że jestem bardzo zadowolona.
                              Ciekawi mnie tylko jedna rzecz -czy trafi się kupiec słonika ???


                             Jak do tej pory mam zlecenia głównie na parki łabędzi :)
                               Kolejna parka już "wyfrunęła do nowej właścicielki .




Ps. Witam nowe obserwatorki :) 
Miło mi Was gościć na moim blogu. 
Pozdrawiam ;) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz