niedziela, 9 grudnia 2012

Maszyna ruszyła ...

                                    W ostatnich dniach miałam bojowe zadanie.
                                  Dostałam firany i musiałam je przyciąć na miarę i
                                                 oczywiście obszyć.
                                      Zadanie wydawałoby się banalnie proste.
                                           Jednak w praktyce okazało się męczarnią.
                                    Moja niezawodna maszyna w tym zadaniu poległa.
                              Po 4 godzinach kombinowania, dobierania nici i ściegów
                                                  uznałam, że to jest masakra!!!
                                                          Ale nie poddałam się :)
                                                   Wyjęłam najcięższe działa :)))

                                                                     Oto one :


                                        To jest zabawkowa maszyna, którą dostałam na święta
                                                                  będąc małą dziewczynką  :)
                                                       Ile wspomnień z tym związanych :)
                                              Naszyłam się nią mnóstwo ubranek dla lalek.
                                                     A dziś poratowała mnie z opresji.

                           Dzięki tym maszynom nasunęło mi się całkiem nowe powiedzenie
                                                 "Z czym sobie Jan nie poradzi
                                                        W tym mu Jaś pomorze " .
                                                                          Hi hi hi
                                                     Pozdrawiam Miłej niedzieli życzę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz