piątek, 14 grudnia 2012

                                     Nareszcie mam kontakt ze światem.
                              Po prawie 2 latach męki  w końcu mam neta w domku :)
                                Do tej pory byłam zmuszona dojeżdżać do rodziców.
                                                  Nastał czas radości:))))
               Domek stoi, można już mieszkać , necik podłączony więc cóż można chcieć więcej?
                                Hi hi chyba tylko zamówień na moje prace;)
                              Teraz już nie mam przeszkód w kontakcie z Wami
                                        i odpowiedzią na Wasze pytania.
                                 Tak przy okazji witam nowe obserwatorki.
                              Mam nadzieję, że pozostaniecie ze mną na dłużej.


            Chwilowo nie wrzucam nowych prac bo nie mam zrobionych fotek
               ale zapewniam , że cały czas coś tworzę i z pewnością się pochwalę.
               Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i życzę udanych prac
                                              i dużo weny twórczej
                                                              buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz