piątek, 15 marca 2013

Na przekór

                                                                   Witam
                                             Muszę się przyznać, że już od dłuższego czasu
                                     nosiłam się z zamiarem wykonania wózka z papierowej wikliny
                                                                  wg kursu Ani
                      http://aniainspiruje.blogspot.com/search/label/kurs%20-%20w%C3%B3zek
                                            jednak brakowało mi ciągle czasu.
                                                        Wreszcie mi się to udało :)
                                    I to chyba jest jedyna dobra rzecz jaka mnie dziś spotkała,
                                            poza tym cały czas miałam pod górkę.
                                           Jak już naplotłam wózek , to okazało się ,
                                               że w sklepie nie ma niebieskiej koronki.
                                                 Jak się zabrałam za uszycie jej własnoręcznie ,
                                                      to maszyna powiedziała  NIEEEEE
                                                 Zabrałam się za szycie ręczne a igła co na to?
                                                     Trach i się złamała. Koszmar jakiś.
                                     To ostatecznie mnie tak rozzłościło, że powiedziałam sobie :
                                                                       Dość tego !
                                       Właśnie, że na przekór temu pechowi skończę wózek dzisiaj !
                                                  Jak się na coś uprę to nie ma zlituj
                                                          Oto efekt mojego uporu :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz