środa, 13 marca 2013

wiosna

                                                                      Hejka!!!
                                                    Wiecie ile rodzi się ludzi w Chinach?
                                                Miliard w środę, miliard w sobotę. ;)

                                                     To tak na poprawę nastroju :)
                                               Choć za oknem szaro , buro i ponuro
                                                                u mnie już wiosna :)
                           Postanowiłam moją kolejną pracę wykonać w żywych kolorach.
                                            Trochę czasu poświęciłam na skręcenie różyczek
                                            Niestety nie są one moją mocną stroną
                                      ale postanowiłam się trochę w tej dziedzinie podszkolić.
                                                Mam nadzieję, że efekt jest zadowalający.


                                Teraz czas zakasać rękawy i zabrać się za następną pracę,
                                                    która już od dłuższego czasu kusi
                                                                        aby ją wykonać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz