poniedziałek, 11 marca 2013

koszyk

                                                                              Witajcie
                                                   Dzisiejszy dzień był suuuuuperaśny.
                                Po realnych odwiedzinach u naszej blogowej koleżanki Basi

                                              http://moja-inwencjatworcza.blogspot.com/
                                                   nabrałam ochoty do stworzenia prac ,
                                         które do tej pory tylko podziwiałam na blogach.
                                         Co z tego wyniknie i czy zapał nie zniknie to się okaże.
                                                                  Tak na dobry początek
                                               zabrałam się za ukończenie kilku prac
                                                   które odwlekałam w nieskończoność,
                                                           aby mi już nie zaprzątały myśli.
                                            Jedną z takich rzeczy był koszyk na święta.
                                               Pojedzie do mojej kochanej mamusi
                                                       mam nadzieję że będzie zadowolona.



                          Niestety nie udało się uchwycić na zdjęciu całego napisu,
                                                       ale jesteście bystre dziewczynki
                                                         i na pewno się domyślicie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz