niedziela, 10 marca 2013

Jajo z jajem :)

                                   Witam  serdecznie Wszystkich obserwujących
                                                   i nowych obserwatorów.
                                  Dziękuję, że zechcieliście zostać u mnie na dłużej,
                                            że zostawiacie tak wspaniałe komentarze
                                           i że motywujecie mnie do dalszej pracy.

                                            Dziś postanowiłam zrobić coś na wesoło.
                                           Obserwuje na blogach wszystkie robótki.
                                      Są piękne, dopieszczone w każdym szczególe
                                                                    i takie odświętne.
                                   Po wytężonej pracy nad zamówieniami przyszła pora
                                                    aby zrobić sobie wystrój świąteczny.
                                                          I będzie to jajo "z jajem" ;)
                            Już od dłuższego czasu leżało u mnie plastykowe jajeczko.
                                                Nie wiedziałam czym je wypełnić
                                                   i dziś wpadłam na taki oto pomysł






Kobitki jak myślicie dlaczego to kurczę ma takie wielkie oczy ? ;) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz