wtorek, 1 kwietnia 2014

" Bez jaaaaaaaaaaaaj " ;)

                                      Witam serdecznie po dłuższej nieobecności.
                            Praca mi się pali w rękach , więc mało czasu na pisanie.
                                       Pewnie większość z Was ma tak samo :)
                                 Dziś pokażę coś czego do tej pory u mnie nie było.
                                  Idą święta, często się zastanawiamy na czym umieścić
                                         nasze pisanki - ja mam na to sposób.
                                                     W dodatku nie drogi :)
                                     Wystarczy odrobina gazety , drut , farba i
                             opakowanie po jajkach - moje jest rozmiarów XXL
                                     i oto co możemy wyczarować z tych rzeczy:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz