środa, 13 maja 2015

Powitanie...

                         Witam się z Wami rureczkami, papierkami ...
                                   Witam się również nowościami.
                          Przyszedł czas by zapoznać się z innym rekodziełem,
                                  co nie oznacza, że dotychczasowe porzucę :)
                      Począwszy od Figlaczka- bo tak nazwałam moją pierwszą lalę
                                        wykonaną częściowo z pończoch
                                będę teraz wykonywać serię kolejnych lal.
                              Dziś jednak skupię się na pierwszej sztuce.
                      Figlaczek jest szalonym artystą, który nie baczy na swój wygląd
                                                   gdy wpadnie w wir zajęć :)
                               Hihi - ta lala w tym względzie trochę przypomina mnie.
                          Nie ważny strój , fryz itp - liczy się tylko  to co powstaje.
     
                                     Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.
                                                    Liczę na Wasze szczere opinie
 

                        Jak widać mój "artysta" trzyma w rękach rureczki i moduły origami.
                                                                                   Dlaczego?
                       Odpowiedź jest oczywista: To są 2 główne techniki którymi się zajmuję.


Może i nieuczesany ale za to pełny optymizmu. 




A że troszeczkę mu się przytyło - no cóż ,
na wybieg się nie wybiera ;) 

3 komentarze:

  1. Gosiu to ci niespodzianka ,ale Ty tak nie wyglądasz takiej laleczki jeszcze nie widziałam jak się to mówi odjazdowa . Powodzenia !!!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. REWELACJA :) podziwiam :) i czekam na kolejne tak śmieszne lalunie :)

    OdpowiedzUsuń