niedziela, 20 stycznia 2013

wielka prośba

Kochani !
Poetką nie jestem, więc to nie będzie artykuł jak z gazety, ale mam nadzieję, że przeczytacie.
Dziś zwracam się do Was z ogromną prośbą o pomoc i wsparcie dla małego Szymonka!
Wspominałam o nim już w tamtym roku. Możecie o nim poczytać w moim poście zatytułowanym
"Prośba o pomoc "
 
Dzięki Waszej pomocy mój ukochany sąsiad może się dalej rozwijać.
Z czystym sumieniem mogę potwierdzić,że dzięki Waszej pomocy i uzyskanym pieniążkom
bardzo wiele osiągnął. Obserwuję go dziennie i widzę ogromne postępy.I w tym miejscu możemy jedynie ogromnie podziękować i prosić o dalszą pomoc.
W tym roku zmienił się dopisek jaki trzeba wpisać w zeznaniu podatkowym więc proszę przeczytajcie uważnie !
Nie pozostańmy obojętni na cudzy los.



Dorzucam jeszcze kilka fotek z tego roku, zobaczcie czyż nie jest uroczy ? 


Tu dzielnie pomagał sąsiadom na budowie ;) 

To ja z moim ukochanym szkrabem 

Moje kochane słonka :) 
Zobaczcie ten uśmiech mówi sam za siebie -warto pomagać ! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz