poniedziałek, 9 stycznia 2017

Zwierzyniec

                                                                     Cześć.
                                   Jak już wiecie lęgną się u mnie szczury ;)
                                                              Ale nie tylko.
                                   Korzystając z ostatnich dni wolnego poczyniłam
                                                            jeszcze inną zwierzynę.
                                   Jakiś czas temu zakupiłam gazetkę Amigurumi.
                            Korzystając ze wzoru zrobiłam takiego oto misiaczka



Ma całe 15 cm wzrostu ;)

Oprócz misia do kolekcji dołączył tygrysek,
tylko w nieco innej formie.


Trochę plaskaty hihi
Ale cel był zamierzony, będzie służył jako
podstawka pod kubek.
Wzorek dostałam od "dobrej duszyczki " Agnieszki.
Aguś wielkie dzięki raz jeszcze.






1 komentarz:

  1. Gosiaczku słodziutkie zarówno misiu jak i rozwalcowany tygrysek. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń