niedziela, 31 sierpnia 2014

Jesień

                                                                  Puk puk !!
                                                                  Kto tam?
                                                                   JESIEŃ
                                                "... Jesień, jesień, jesień ach to ty ..."
                                              Czyż mogłam jej nie otworzyć ?
                                              Taka mała , taka miła, łagodna,
                                                                  taka tyci tyci  :)





Coś czuję, że się zadomowi u mnie :) 






4 komentarze:

  1. Pięknie ta jesień u Ciebie się zaczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodki jeżyk :) Ja sama zbieram się żeby zrobić takiego jeżyka ale zawsze jakoś mało czasu i coś inne trzeba robić :) Teraz muszę się już zmobilizować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżyk pięknie się prezentuje :)

    http://podrozprzezkrainepapieru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny jeżyk ja tylko podziwiwam bo jeszcze nigdy nie robiłam tym sposobem choć modułów troszkę zrobiłam coś mnie wychodzi i robię coś innego wiklina papierowa deko i krepina a na TWYCH pracach gdy oglądam to mi się oczka cieszą super Ninka

    OdpowiedzUsuń