niedziela, 29 kwietnia 2012

Radocha ....

                                   Ale miła niespodzianka czekała na mnie :)
                                         Po raz kolejny dostałam wyróżnienie.
                                   Tym razem od naszej kochanej "kreski"

                                   http://kreska-anielsko.blogspot.com/

                                    Dziękuję Ci z całego serducha.
                                 W takich momentach serce rośnie.
                                    Wiem, że to co robię ma sens,
                                 że sprawia to radość wielu osobom.

                           Z racji tego, że już dostałam kilka wyróżnień
                               (za co jestem ogromnie wdzięczna)
                                       tym razem wymigam się
                       od wytypowania kilku blogów, pójdę o krok dalej.
                                          Zaszaleję i powiem:
                   Niech się czują wyróżnieni wszyscy , którzy obserwują
                                              mojego bloga.

                                 Wyróżnienie dla Was "słoneczka"
                 
                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz