niedziela, 26 sierpnia 2012

"Garść przemyśleń"

                                                            Witajcie.
                                               Dziś garść przemyśleń.
                             Ostatnio żyję w ciągłym biegu-pewnie jak większość z Was
                                        dlatego dochodzę do wniosku, 
                        że nie ma nic lepszego jak relaks po ciężkiej pracy.
                          Cieszę się ogromnie z faktu, że mam pasję.
                     Origami jest tym , co mnie podnosi na duchu, 
                dodaje sił i sprawia, że życie widzę w piękniejszych barwach.
                         Dziewczyny chcę Wam podziękować, że jesteście ze mną cały czas.
                     To bardzo miłe, że jest tyle osób które śledzą moje poczynania.
            Prześledziłam dziś mojego bloga i jestem w wielkim szoku.
                             Nie spodziewałam się że moje skromne prace 
                       będą oglądać ludzie z tak odległych zakątków jak 
                                        Peru ,Irlandia czy Wielka Brytania.
                                        To już jest szczyt marzeń.
         Przyznam, że dało mi to potężnego "kopa" i zmotywowało do dalszej pracy
                 nawet gdybym miała składać swoje papierki po nocach ;)
 
                                    Jeszcze raz Wszystkim Wam dziękuję !!! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz