środa, 7 listopada 2012

święta...

                                               Czy Wam też udzielił się już klimat świąteczny?
                                                           U mnie czyste szaleństwo.
                                          Podjęłam wyzwanie i zrobiłam mikołaja-księżyc
                                              Piękniejszego znajdziecie u Ani , ale myślę,
                                                      że mojego nie muszę się wstydzić.
                                             Zrobiłam go bez paska, bo jest trochę mniejszy
                                     i trochę śmiesznie by wyglądał z paskiem na końcu brody.
                                                                      Oto efekty:



Tak szybciutko na koniec jeszcze jeden stroik



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz