czwartek, 3 stycznia 2013

Nowość ...

                      Chcę Wam dziś zaprezentować nowość w moim dorobku rękodzielniczym.
                               Jest to rożek ale troszkę inny niż te które dotychczas widziałam.
                                        Dziewczyny tworzą istne cuda jeśli mowa o rożkach.
                                             Ja nie chciałam kopiować więc wymyśliłam sobie,
                                           że zamiast kwiatów z krepy będzie zupełnie coś innego.
                                    "Ubzdurałam" sobie kwiatki na materiale.Efekt-myślę że  nawet ok.
                                                            Liczę na Waszą wyrozumiałość ,
                                                 gdyż ten ścieg szyłam pierwszy raz w życiu.
                                                            Będę wdzięczna za Wasze opinie,
                                                    słowa krytyki również przyjmę z pokorą. :)


Myślę, że taki rożek spokojnie można wręczyć babci 
w dniu jej święta.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz