piątek, 15 lutego 2013

Tasiemkowo...

                                                                      Kochani
                                  W przerwie między składaniem , klejeniem i wycinaniem
                                  postanowiłam pokazać Wam mój nowy patent na tasiemki.
                                                Pewnie i Wy macie problem z ujarzmieniem ich.
                                                     Trochę mi się ich uzbierało :),( To zaledwie jeden koszyk )
                                       jednak zaczęło mnie złościć ciągłe zwijanie ich.
                                                Jak mówią potrzeba matką wynalazku.
                                                                  Cóż to takiego ?
                                  Po prostu zwykły koszyczek, patyczki i trochę tekturki.



                                           Początkowo tasiemki wisiały luzem na patyczku
                                                            jednak nie zdało to egzaminu,
                                                             gdyż  zsuwały się na bok.
                                             Dodałam tekturkę, która trzyma je na swoim miejscu.
                                        U mnie są kwadraty ale wprowadzę poprawkę
                                       Wytnę kółka , bo tasiemki zahaczają o rogi tekturki.



                             Koszyczek jest cały w dziurkach i to jest cudowne bo mieści i patyczki
                                       i końce tasiemek.Dzięki temu nie okręcają się w koło
                                                   a ja mam łatwy dostęp do każdej :)))))


                                             Mam nadzieję, że komuś się przyda mój patent
                                                                      śmiało korzystajcie :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz