środa, 6 marca 2013

zaproszenie

                                           Kochani chcę Was serdecznie zaprosić
                                                  na bloga naszej koleżanki Basi
                                                 gdzie znajdziecie fantastyczny kurs
                                                        na buta z papierowej wikliny

                                  http://moja-inwencjatworcza.blogspot.com/2013/03/kurs-buta.html

                            Oprócz kursu znajdziecie tam jeszcze wiele innych ciekawych,
                                                          wartych obejrzenia prac.
                                                              Serdecznie polecam !!!

                                                                            A co u mnie ?
                        Troszkę leniwie ostatnio - wypopmpowałam się jak balonik
                                                     Czekam na wenę twórczą.
                                     Wiem , mam całą masę rzeczy do złożenia ,
                                                    ale jakoś brak motywacji.
                                         Możliwe , że dobiegające końca terminy
                                                 zmuszą mnie do wytężonej pracy
                                                             a puki co zwiedzam.
                                           Pozdrawiam wszystkich odwiedzających .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz