poniedziałek, 8 kwietnia 2013

                                                                    Dzień dobry kochani.
                                 Jak miło się na sercu robi gdy pojawia się słoneczko :)
                                 Robiłam dziś porządki w szafie i wiecie co znalazłam ?
                                                            Moje stare rysunki :)
                                         Oj siedziałam w tym jako młoda dziewczyna
                                                Nie sądziłam, że to się jeszcze uchowało
                                                       Hehe zaryzykuję i pokażę je światu ;)
                                                                Oto moje wypociny


A teraz przechodzę już do konkretów
Dostałam zlecenie na koszyk w kolorze różu bieli i ecru.
Z tym nie było problemu.
Dodatkowo miał być zrobiony mieszając technikę origami z papierową wikliną
Przyznam, że miałam mały problem jak to połączyć.
Koszyk nie jest idealnie okrągły (jak doniczka) 
więc ciężko było cokolwiek na niego przykleić.
Po godzinie prób i błędów 
udało mi się wykombinować  takie coś ;) 
Mam nadzieję że nie będzie rozczarowania. 


:) Jak widać na załączonym obrazku 
jest jeszcze trzecia technika tzn kwiaty z krepy 
Ja osobiście jestem zadowolona z efektu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz