wtorek, 23 kwietnia 2013

Moja duma

                                                      Witaj Iwonko w moim świecie :)

                            Kochani jak wiecie Wujaszek z ciociami zrobili u mnie nalot ;)
                                        W efekcie tego przeszłam hmmmm żmudne szkolenie
                                                               z dziedziny wikliny.
                                             Przyznam, że warto było wysłuchać
                                                         tych jęków i stęków ;)
                                  Kochany Wujcio jestem Ci dziś za to szalenie wdzięczna !
                           Hehehe Tak nawiasem mówiąc moje rureczki wylądowały w piecu ;)
                                    Pokazałam już jak wygląda kosz w stanie surowym
                                                          teraz czas na gotowca ;)
                               Mam nadzieję, że Wujo nie będzie rozczarowany
                                                                    swoją uczennicą
                                        Ja powiem tylko tyle, że to jest moja duma
                                       najlepszy kosz jaki kiedykolwiek wykonałam :D
                                         Zagryzę każdego kto zechce mi go zabrać ;)
                                                  To będzie koszyk wspomnień .
                                                    A dlaczego? Za chwilę zobaczycie









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz