niedziela, 14 kwietnia 2013

Na ludowo ...

                                        Witam Wszystkich w ten słoneczny dzionek ;)
                                           Zainspirowana torebeczkami w internecie postanowiłam,
                                                  że sama spróbuję swoich sił i zrobię sobie podobną.
                                             Długo myślałam nad tym , w jakich ma być kolorach
                                                                 i postawiłam na klasyczną czerń.
                                                               Żeby jednak nie było zbyt ponuro
                                                          dodałam kilka ludowych motywów kwiatowych
                                          Oto efekty mojej pracy - jestem mega zadowolona :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz