piątek, 12 kwietnia 2013

serce sercu serce dało ....

                                                           Witajcie
                                Już tradycyjnie w wielkim pędzie zamieszczam nowe propozycje.
                                             Sezon komunijny trwa , ale warto powoli pomyśleć
                                                       o zbliżającym się Dniu Matki
                                                             Stąd też moja propozycja.
                                       Wracając do mojej pierwszej techniki z jaką
                                                 zaczynałam przygodę z rękodziełem
                                                   stworzyłam takie oto pudełeczko
                                                               w kształcie serca.
                                     Może ono posłużyć jako szkatułka na biżuterię
                                         lub jako skrytka na pyszności np cuksy ;)
                                  Myślę, że każda mama ucieszy się z takiego prezentu.
                                                Kwiatek będzie już tylko dopełnieniem.





Jakość zdjęć nie jest najlepsza , ale tak to jest jak 
robione są w biegu. 

Tak na deserek jeszcze mała ptaszyna 
którą zrobiłam wczoraj 


Stworzyłam jeszcze kilka kielichów 
( to tak nawiasem mówiąc żebyście nie myśleli że się obijam)
ale fotek tych samych prac nie będę już pokazywać. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz